Финанси, приходи и разходи

В този раздел можете да управлявате своята счетоводна отчетност, включително приходи, разходи и разписки. За всеки договор за наем наемите и разписките се генерират автоматично в раздел „Финанси“.

В секция „Финанси“ можете да извършвате следните операции:

  • Създаване на приход или разход,
  • Редактиране на плащане,
  • Отбелязване на плащане,
  • Изтегляне на документ (за определени типове записи като фактури, кредитни известия и др.),
  • Изпращане на напомняне (за определени типове записи),
  • Прекратяване на плащане (за периодични плащания),
  • Генериране отново на плащане (за периодични плащания),
  • Дублиране на плащане,
  • Изтриване на плащане.

Можете да филтрирате записите по различни критерии като собственик, имот, дати, тип или ключова дума.

Освен това имате възможност да експортирате записите си чрез действието „Експортиране“, достъпно в долната част на таблицата.