В този раздел можете да управлявате своята счетоводна отчетност, включително приходи, разходи и разписки. За всеки договор за наем наемите и разписките се генерират автоматично в раздел „Финанси“.
В секция „Финанси“ можете да извършвате следните операции:
- Създаване на приход или разход,
- Редактиране на плащане,
- Отбелязване на плащане,
- Изтегляне на документ (за определени типове записи като фактури, кредитни известия и др.),
- Изпращане на напомняне (за определени типове записи),
- Прекратяване на плащане (за периодични плащания),
- Генериране отново на плащане (за периодични плащания),
- Дублиране на плащане,
- Изтриване на плащане.
Можете да филтрирате записите по различни критерии като собственик, имот, дати, тип или ключова дума.
Освен това имате възможност да експортирате записите си чрез действието „Експортиране“, достъпно в долната част на таблицата.