Обратно
Управлявайте имотите си лесно и уверено

Софтуер за имотно управление - интуитивен, ефективен и предпочитан от хиляди частни наемодатели в цяла Европа!

Безплатна регистрация
  1. Съдържание
  2. Изравняване на разход чрез изравняване на съпътстващите разходи
  3. Добавяне като допълнителен разход към наем
  4. Еднократно възстановяване и създаване на приход в „Финанси“

Фактуриране на разход към наемател

Съществуват три начина за ефективно управление на разходите, които се прехвърлят към наемателя, и за издаване на разписки за възстановими суми: чрез изравняване на съпътстващите разходи, включване към наем или отделно фактуриране.

Изравняване на разход чрез изравняване на съпътстващите разходи

Ако желаете да възстановите разход (който попада в обхвата на възстановимите съпътстващи разходи) чрез изравняване, следвайте следните стъпки:

  1. Създайте разход с тип „Възстановим разход“ в секция „Финанси“.
  2. При изравняването на съпътстващите разходи тази сума ще бъде начислена към наемателя.

Добавяне като допълнителен разход към наем

Ако желаете да фактурирате разхода и да го добавите като допълнителна сума към месечния наем, направете следното:

  1. Отидете в секция „Финанси“.
  2. Редактирайте съответния наем, към който искате да добавите разхода.
  3. Добавете сумата в реда „Други плащания“. Тази сума ще бъде начислена към наема за съответния период.

Еднократно възстановяване и създаване на приход в „Финанси“

За да създадете приход в секция „Финанси“ и да издадете известие за плащане, направете следното:

  1. Достъпете секция „Финанси“.
  2. Изберете „Добавяне на приход“ и въведете необходимите детайли.
  3. Ще бъде генерирано известие за плащане за тази възстановима сума.
Управлявайте имотите си лесно и уверено

Софтуер за имотно управление - интуитивен, ефективен и предпочитан от хиляди частни наемодатели в цяла Европа!

Безплатна регистрация

Още от Rentila

Автоматизация и класификация на транзакциите

В този раздел можете да създавате и управлявате шаблони и правила за автоматично добавяне и класифициране на транзакции – както приходи, така и разходи. Тези правила помагат за опростяване и ускоряване на обработката на банковите операции, като гарантират, че всяка транзакция се класифицира автоматично според предварително зададени критерии. Така се намаляват ръчните грешки и се

Прочети

Повторно генериране на наемни плащания

Липсващ наем или депозит Ако не намирате даден наем или депозит в секция „Финанси“, имате възможност да ги възстановите. Преди да продължите, проверете следното в договора за наем: Уверете се, че договорът е активен. Проверете дали договорът не е приключил (проверете крайната дата и дали е маркирана опцията „Подновяване“). Прегледайте внимателно зададените дати за генериране

Прочети