Наемодателят може да покани своя наемател да се присъедини към Rentila и да му предостави достъп до неговите данни. Наемателят може да приеме поканата и да създаде свой профил.
След като влезе в системата, наемателят се свързва с наемодателя и получава достъп до собствена потребителска зона. В акаунта на наемателя са достъпни следните секции:
- Наемодател: информация за наемодателя.
- Договори: преглед на информация за текущите наеми.
- Разписки: изтегляне на разписки за платен наем.
- Документи: споделяне на документи между наемател и наемодател.
- Интервенции: заявяване на проблем или ремонт.
- Задачи: създаване и отбелязване на задачи.
- Съобщения: изпращане и получаване на съобщения.
- Кандидатури: проследяване на подадени кандидатури за наеми.
Акаунтът на наемателя е удобно средство за наемодателите – пести време и улеснява управлението.
След като наемателят се свърже с платформата Rentila, акаунтът става негова собственост:
- Не можете да го прекъснете или откачите от акаунта.
- Не можете да промените неговия имейл адрес (използван за вход).
- Не можете да ограничите достъпа му.
- Не можете да изтриете акаунта му.
Защо да предоставим достъп на наемателя?
Съгласно новия Европейски регламент за защита на личните данни (GDPR), в сила от 25 май 2018 г., е важно потребителите – в случая наемателите – да бъдат информирани за начина на използване на техните данни. Те трябва изрично да дадат съгласие за обработката на личните им данни, да имат достъп до тях и право да възразят.
Ако наемателят поиска достъп, ние сме юридически задължени да му осигурим достъп до платформата.
Наемодателят има и законово задължение да предоставя определени документи и доказателства на наемателя, включително и след прекратяване на договора.