Акаунт на наемателя

Наемодателят може да покани своя наемател да се присъедини към Rentila и да му предостави достъп до неговите данни. Наемателят може да приеме поканата и да създаде свой профил.

След като влезе в системата, наемателят се свързва с наемодателя и получава достъп до собствена потребителска зона. В акаунта на наемателя са достъпни следните секции:

  • Наемодател: информация за наемодателя.
  • Договори: преглед на информация за текущите наеми.
  • Разписки: изтегляне на разписки за платен наем.
  • Документи: споделяне на документи между наемател и наемодател.
  • Интервенции: заявяване на проблем или ремонт.
  • Задачи: създаване и отбелязване на задачи.
  • Съобщения: изпращане и получаване на съобщения.
  • Кандидатури: проследяване на подадени кандидатури за наеми.

Акаунтът на наемателя е удобно средство за наемодателите – пести време и улеснява управлението.

След като наемателят се свърже с платформата Rentila, акаунтът става негова собственост:

  • Не можете да го прекъснете или откачите от акаунта.
  • Не можете да промените неговия имейл адрес (използван за вход).
  • Не можете да ограничите достъпа му.
  • Не можете да изтриете акаунта му.

Защо да предоставим достъп на наемателя?

Съгласно новия Европейски регламент за защита на личните данни (GDPR), в сила от 25 май 2018 г., е важно потребителите – в случая наемателите – да бъдат информирани за начина на използване на техните данни. Те трябва изрично да дадат съгласие за обработката на личните им данни, да имат достъп до тях и право да възразят.

Ако наемателят поиска достъп, ние сме юридически задължени да му осигурим достъп до платформата.

Наемодателят има и законово задължение да предоставя определени документи и доказателства на наемателя, включително и след прекратяване на договора.