Наистина ли е безплатно?

Да, безплатният акаунт в Rentila е ограничен до 1 имот, 2 наемни договора и 2 наематели. Ако управлявате повече имоти, ще трябва да преминете към платен план.

Каква е минималната продължителност на абонамента?

Няма минимална продължителност. Можете да анулирате своя абонамент по всяко време.

Съобразен ли е Rentila с местното законодателство?

Да, Rentila се адаптира към местните правила и изисквания за управление и наем на имоти във всяка държава, в която оперираме. Редовно актуализираме нашите шаблони и функционалности, за да отговарят на законовите промени.

Трябва ли да инсталирам софтуер?

Не, не е необходимо. Rentila е изцяло онлайн. Можете да влизате в акаунта си от всеки компютър, таблет или мобилно устройство чрез интернет връзка.

Предлага ли се Rentila за мобилни устройства?

Да, Rentila е достъпен чрез мобилния ви браузър, както и чрез специалното мобилно приложение за наематели. Наемодателите също могат да управляват акаунта си от мобилно устройство, където и да се намират.

Могат ли наемателите ми да използват услугата?

Да, наемателите имат собствен акаунт. Rentila е създадена, за да улесни комуникацията между наемодатели и наематели: следене на наеми и плащания, квитанции, задачи, напомняния…

Мога ли да управлявам няколко имота и портфейли?

Да, Rentila е подходяща както за малки наемодатели, така и за по-големи портфейли. Можете да управлявате няколко имота, сгради, наемни договори и наематели в един акаунт. Ако управлявате повече от един имот, ще ви е необходим платен план.

На какви езици е достъпна платформата Rentila?

Rentila е достъпна на няколко езика, включително английски, френски, немски, испански, италиански, нидерландски, български и португалски. Можете да сменяте езика на интерфейса по всяко време.

Къде се съхраняват данните?

Нашите сървъри се намират във Франция. Това местоположение в Европа повишава сигурността на вашите данни, тъй като те са подчинени на стриктни правила за защита на личните данни.

Как се защитава сигурността на моите данни?

Моля, посетете страниците с Общи условия и Политика за поверителност, за да научите повече относно защитата на вашите лични данни. Ние спазваме GDPR и други приложими регулации.

Има ли резервни копия?

Да. Имаме системи за репликация, които гарантират, че вашите данни се архивират постоянно. Това осигурява непрекъснат достъп до информацията ви при всякакви обстоятелства.

Мога ли да експортирам данните си?

Да, можете да експортирате данните си по всяко време. Повечето списъци, финансови отчети и документи могат да бъдат изтеглени във формати като PDF, Excel или CSV, за да запазите копие за вашите архиви.

Мога ли да поканя счетоводител или управител?

Да, можете да дадете достъп на трети лица като счетоводители или управители, като създадете допълнителни потребителски акаунти или споделяте документи по сигурен начин.

Предлага ли Rentila клиентска поддръжка?

Да, нашият екип за поддръжка е на разположение, за да ви помогне. Можете да се свържете с нас чрез онлайн помощния център или чрез съобщение от вашия акаунт. Стремим се да отговаряме възможно най-бързо.

Предлагате ли обучение или ръководства?

Да, предоставяме подробни помощни статии, видео уроци и насочващи стъпки, които ще ви помогнат да започнете бързо и да използвате пълноценно функциите на Rentila.

Какво се случва, ако спра да използвам Rentila?

Ако решите да спрете да използвате Rentila, можете предварително да експортирате всички ваши данни. Акаунтът ви може да бъде закрит по всяко време, а личните ви данни ще бъдат обработени съгласно нашата Политика за поверителност.