За да добавите документ, следвайте тези лесни стъпки: отидете в раздел „Моите документи“ и кликнете върху „Нов документ“.
За всеки документ можете да въведете следната информация:
- Тип,
- Имот и сграда,
- Договор за наем,
- Описание,
- Дата,
- Активиране на споделяне на документа с наемателите.
Приеманите файлови формати са: Word, Excel, PDF, OpenOffice и изображения (GIF, JPG, PNG).
Информация
За да дигитализирате вашите документи, имате две възможности:
За да дигитализирате вашите документи, имате две възможности:
- Направете снимка, но се уверете, че е добре кадрирана и с достатъчно добро качество. Можете да използвате приложения за сканиране чрез смартфон.
- Използвайте скенер. Разделителна способност от 150 до 200 dpi обикновено е достатъчна, за да се избегне създаване на твърде големи файлове.
Споделяне на документи
Имате възможност да споделяте документи с вашите наематели.
При споделяне можете да изберете да споделяте с:
- Всички наематели;
- Всички наематели, свързани с конкретен имот (трябва да изберете имота);
- Всички наематели, свързани с конкретен договор за наем (трябва да изберете договора);
- Конкретни наематели.
Внимание!
Бъдете внимателни с настройките за споделяне, за да избегнете неволно споделяне на поверителни документи с по-широка аудитория.
Бъдете внимателни с настройките за споделяне, за да избегнете неволно споделяне на поверителни документи с по-широка аудитория.