Добавяне на документ

За да добавите документ, следвайте тези лесни стъпки: отидете в раздел „Моите документи“ и кликнете върху „Нов документ“.

За всеки документ можете да въведете следната информация:

  • Тип,
  • Имот и сграда,
  • Договор за наем,
  • Описание,
  • Дата,
  • Активиране на споделяне на документа с наемателите.

Приеманите файлови формати са: Word, Excel, PDF, OpenOffice и изображения (GIF, JPG, PNG).

Информация
За да дигитализирате вашите документи, имате две възможности:

  • Направете снимка, но се уверете, че е добре кадрирана и с достатъчно добро качество. Можете да използвате приложения за сканиране чрез смартфон.
  • Използвайте скенер. Разделителна способност от 150 до 200 dpi обикновено е достатъчна, за да се избегне създаване на твърде големи файлове.

Споделяне на документи

Имате възможност да споделяте документи с вашите наематели.

При споделяне можете да изберете да споделяте с:

  • Всички наематели;
  • Всички наематели, свързани с конкретен имот (трябва да изберете имота);
  • Всички наематели, свързани с конкретен договор за наем (трябва да изберете договора);
  • Конкретни наематели.
Внимание!
Бъдете внимателни с настройките за споделяне, за да избегнете неволно споделяне на поверителни документи с по-широка аудитория.