Имате възможност да създадете периодичен разход от раздел „Финанси“, като изберете „Добави разход“. Изберете типа на плащането, честотата на повтаряне, както и начална и крайна дата, след което кликнете върху „Запиши“.
Управление на периодични разходи
Създаването на периодичен разход има няколко предимства, включително:
- Автоматизирано управление: Позволява автоматично проследяване на редовни разходи, като месечни или годишни сметки, и така избягвате ръчното им въвеждане всеки път.
- Спестяване на време: Чрез настройване на периодичен разход спестявате време, тъй като не се налага да въвеждате една и съща информация многократно.
Редактиране на периодично плащане
За да направите промени в периодично плащане – било то сума или детайли – отворете последното генерирано плащане, направете необходимите промени и кликнете върху „Запиши“. Тези промени ще се отнасят само за бъдещите плащания.
Имайте предвид, че вече генерираните плащания трябва да се редактират ръчно, едно по едно.