Създаване, редактиране или изтриване на задача

Създаване на задача

За да добавите нова задача, следвайте тези лесни стъпки: отидете в раздел „Задачи“ и кликнете върху „Нова задача“.

За всяка задача можете да въведете следната информация:

  • Имот или сграда,
  • Краен срок (след изтичане на срока задачата става Просрочена),
  • Назначени лица по задачата – хазяин или един или повече наематели,
  • Тема,
  • Описание,
  • Свързани документи.

Задачата може да бъде еднократна (за конкретна дата) или повтаряща се (всеки месец или всяка година на конкретна дата).

Всяко лице, назначено по задачата, ще получи уведомление при създаване и на датата на крайния срок. Важно е да се отбележи, че само наематели, които имат достъп до Rentila, ще получат имейл известия.

Наемателите, свързани с Rentila, могат да виждат и изпълняват своите задачи от акаунта си. Те също така имат възможност да създават задачи за хазяина.

Хазяинът и участващите наематели могат да добавят коментари и документи към текущата задача.

Всички страни, участващи в задачата, могат да я отбележат като изпълнена чрез съответното действие. След изпълнение на задачата, имате възможност да я отворите отново, ако е необходимо.

Редактиране на задача

Ако желаете да редактирате съществуваща задача, отидете в раздел „Задачи“, кликнете върху „Редакция“ вдясно от съответната задача, направете необходимите промени и кликнете върху „Запис“.

Изтриване на задача

За да изтриете задача, отидете в раздел „Задачи“, кликнете върху „Изтриване“ вдясно от съответната задача.

Проследяване на задача

Имате възможност да проследявате напредъка по задачата в реално време и да комуникирате директно с участниците. Тази функционалност позволява също изпращане на съобщения и лесно споделяне на свързани документи.