Създаване на заявка
За да добавите задача, следвайте тези лесни стъпки: отидете в раздел „Ремонти и поддръжка“ и кликнете върху „Нова заявка“.
За всяка задача можете да въведете следната информация:
- Имот или сграда,
- Договор за наем,
- Тип,
- Тема,
- Приоритет,
- Статус,
- Описание,
- Наличност,
- Начална дата и дата на приключване (след изтичането ѝ задачата става Закъсняла),
- Изпълнител и неговите имейл и телефон,
- Приложени снимки,
- Приложени документи.
Изпълнителят, майсторът или друго лице могат да получат известие веднага щом задачата бъде създадена.
Наемателите, свързани с Rentila, могат да виждат задачите от своя акаунт. Те също така имат възможност да създават задачи за хазяина.
Както хазяинът, така и съответните наематели могат да добавят коментари и документи към текуща задача.
Хазяинът може да отбележи задачата като приключена чрез съответното действие. След приключване задачата може отново да бъде отворена при необходимост.
Редактиране на задача
Ако желаете да редактирате съществуваща задача, отидете в раздел „Ремонти“, кликнете върху „Редакция“ вдясно от съответната задача, направете нужните промени и натиснете „Запис“.
Изтриване на заявка
За да изтриете задача, отидете в раздел „Ремонти“, кликнете върху „Изтриване“ вдясно от съответната задача.
Проследяване на заявката
Имате възможност да следите напредъка на задачата в реално време и да комуникирате директно с участниците. Тази функция също така ви позволява лесно да изпращате съобщения и да споделяте съответни документи.